niedziela, 23 lutego 2014

Ogłoszenia drobne

Bloga zawsze traktowałam hobbystycznie. Taka mała rozrywka i chwilowe odciągnięcie uwagi od tego, czym na co dzień się zajmuje. A ponieważ mam takie a nie inne podejście do Bloga i w żaden sposób nie zamierzam go prowadzić profesjonalnie, uważam, że nie powinien pochłaniać on zbyt dużo mojego czasu.



Próbuję sobie wyrobić pewną rutynę dnia, tak by łatwiej było mi planować pewne rzeczy i organizować swój czas. Czyli coś, co nigdy wcześniej nie sprawiało mi problemów, a teraz zaczyna być małym wyzwaniem.

Dlatego postanowiłam wyeliminować wszystkie czynniki, które pochłaniają najwięcej mojego czasu. Można powiedzieć robię sobie mały detoks. I będę je ponownie wprowadzała stopniowo, w małych porcjach, gdy odzyskam kontrolę nad swoim dniem.

W najbliższym czasie, całą swoją uwagę skupię na spawach zawodowych i odetnę się od wszelkiej maści rozpraszaczy, w tym bloga, który w ostatnim czasie najskuteczniej odciąga mnie od pracy.

Obiecuję wrócić do blogowania, ale to może nie nastąpić prędko.


Pozdrawiam
post signature

5 komentarzy:

  1. To powodzenia w organizacji czasu i detoksie!
    Masz rację, że blogowanie to straszny zjadacz czasu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że masz zdrowe podejście do blogowania. Nie ma po co się spinać, rób swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak trzeba mieć czas na bloga a z nim to różnie bywa więc powodzenia i wracaj za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz mieć dłuższe włosy w krótkim czasie? Zapraszam do dołączenia do wspólnej akcji picia drożdży. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/2015/02/akcja-picia-drozdzy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Spamu nie toleruję i wszystkie reklamy usuwam. A na blogi komentatorek chętnie zaglądam.