wtorek, 22 stycznia 2013

Mój pierwszy TAG

Hej, ja już jestem po pierwszym egzaminie, uff... więc w ramach chwili oddechu przed kolejnymi postanowiłam odpowiedzieć na kilka pytań. Tak, jak widzicie w tytule posta, po raz pierwszy zostałam otagowana, przez aquasef, za co dziękuję :* 


pytania:

1. Kiedy byłaś dzieckiem kim chciałaś być w przyszłości?
Hmm... nie pamiętam, wiem, że co chwilę zmieniałam pomysł na to kim chcę być. W gimnazjum postanowiłam, że zostanę chemikiem i będę studiowała w Krakowie. W sumie poszłam na bardzo bliski chemii kierunek, no i oczywiście studiuję w Krakowie :)

2. Ulubiony kolor to?
Granatowy.

3. Jakiej potrawy w życiu nie weźmiesz do ust?
Jest jedna taka polska potrawa (jak dobrze pamiętam gdzieś z Podlasia), wybiela się grzebienie kogutów i zapieka je w chlebie. No way... tego nawet patykiem nie tknę -:(

4. Najśmieszniejsza rzecz, która kupiłaś to.
na trzecim roku studiów kupiłam sobie teczkę na dokumenty:


5. Według Ciebie najlepszym filmem jest?
Dwunastu gniewnych ludzi, film, który po prostu trzeba zobaczyć :-), chociaż zastanawiałam się też nad Absolwentem, z Dustinem Hoffmanem. 

6. Czy lubisz swoje imię?
Nie... Mam na imię Klaudia i naprawdę nie przepadam za tym imieniem, a szczególnie jak ktoś jakkolwiek ja odmienia. Jak słyszę jak ktoś woła Klaudio (tak wiem, że to jest poprawna forma) to cierpnę.

7. Uprawiasz sport i jaki?
Kiedyś (pomimo 165cm) trenowałam koszykówkę, jednak to było w liceum. Teraz nie mam możliwości wyżyć się na parkiecie :-(, dlatego zaczęłam biegać (już się nie mogę doczekać wiosny)

8. Najlepsza zabawa w dzieciństwie
Podchody, zbieraliśmy się całą chmarą dzieciaków (ktoś zawsze kredę ze szkoły podwędził) i szukaliśmy się po całym mieście :-)

9. Spodnie czy spódniczka?
Lubię spódniczki, ale zdecydowanie częściej można mnie zobaczyć w spodniach

10. Co zrobisz jeśli wygrasz 1mln zł?
Pojechałabym zwiedzać Polskę. Jest tyle miast i miejsc, które chciałabym zobaczyć, a za granicę jakoś mnie nie ciągnie. No i... kupiłabym samochód, to co by mi z tego miliona zostało wydałabym na AC/OC i benzynę ;-)

Moje pytania:
1. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
2. Twoja ulubiona książka i/lub film.
3. Jak lubisz spędzać wolny czas (oglądasz filmy, czytasz książki , jakaś aktywność fizyczna)?
4. Wolisz psy, koty, a może rybki?
5. Rzecz, której nigdy byś nie zrobił(a) przy obcych ludziach?
6. Co najbardziej irytuje/drażni Cię w innych ludziach?
7. Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
8. Masz czasem tak, że jakaś piosenka chodzi za tobą i nie odpuści do póki nie przesłuchasz jej milion razy? jeśli tak, jaka to piosenka?
9. Opisz, używając 3 słów, swój charakter.
10. Jaki jest twój ulubiony napój? kawa, cola, herbata, a może jeszcze coś innego?

Wiem, że ten TAG chodzi po blogosferze już od dłuższego czasu, widziałam dziewczyny które musiały odpowiadać na ponad sto pytań :) Nie chciałabym dublować, dlatego zapraszam wszystkich chętnych do odpowiedzenia na moje pytania.

A przede wszystkim chciałabym nominować:

  1.  tajnashii - eko - świat i nie tylko
  2.  Leany
  3.  Iska
  4. Tramwaj- Swoją drogą zaparzam na tego bloga, szczególnie jeśli jesteście z Krakowa i często korzystacie z komunikacji miejskiej lub PKP :)




1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Spamu nie toleruję i wszystkie reklamy usuwam. A na blogi komentatorek chętnie zaglądam.