czwartek, 6 grudnia 2012

Chwalę się

Chciałam się pochwalić bo pierwszy raz udało mi się coś wygrać :D
Ostatnio na blogu Pole Henny autorka zorganizowała konkurs, w którym można było wygrać 200g dowolnych ziół ajurwedyjskich. Wystarczyło odpowiedzieć na pytanie z czym nam się kojarzy henna?
praktycznie rzutem na taśmę udało mi się wygrać :)
Dzisiaj do mnie doszła paczka, więc więc traktuję ją jako prezent mikołajkowy :D
Ja wybrałam 100g kasji i 100g henny.Ogromnie się cieszę z tej wygranej i już nie mogę się doczekać, kiedy wypróbuję oba zioła :) już dawno chciałam spróbować henny, ale jakoś zawsze były ważniejsze wydatki.

A oto mój skarb
Polecam Wam bloga Pole henny, jeśli go nie znacie. Autorka w naprawdę ciekawy sposób pisze o swojej miłości do henny, przygodach i wszystkim z nią związane.

Ciekawa jestem, czy też jesteście zadowolone z tego co przyniósł Wam Mikołaj?

Pozdrawiam :)
M



3 komentarze:

  1. Gratulacje, będę czekać na recenzję henny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję sama chętnie bym taki zestaw wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nagrody, bardzo fajna.:D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Spamu nie toleruję i wszystkie reklamy usuwam. A na blogi komentatorek chętnie zaglądam.