poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Bloglovin

Witajcie tego wczesnego poranka,
od jakiegoś czasu na blogach sieją panikę, że zamykają Google Readera i coraz więcej osób dołącza do Bloglovin. No cóż, muszę przyznać, że i ja uległam presji i też się przyłączyłam. Wykorzystując czas, żeby nie marnotrawić go na stanie w kolejce na zapisy na Rajd Ceramika (pierwsze osoby pojawiły się już o 6:00, a zapisy zaczynają się dopiero o 19:00), posiedzę trochę na blogu. Kolejki... to jest to za kocham AGH, a przede wszystkim mój wydział. Kolejki zawsze i wszędzie. Ustawiają się parę godzin przed czasem, a zdarza się, że i cały dzień wcześniej, eh... . To chyba pozostałość po PRLu.
Wracając do tematu- Bloglovin.


A że jestem dzisiaj  wyjątkowo nieogarnięta, to nie wstawię sobie tak ładnej ikonki w tym poście :)

Pozdrawiam,
post signature

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Spamu nie toleruję i wszystkie reklamy usuwam. A na blogi komentatorek chętnie zaglądam.