wtorek, 9 kwietnia 2013

Zakupy półproduktowe

Ja wiem, że mam bana na zakupy kosmetyczne. Ja wiem, że mam już tyle tych półproduktów, ale nadarzyła się okazja i musiałam z niej skorzystać. Co to za okazja? Wygrałam bon na 50zł u Italiany. W związku z ankietą do pracy magisterskiej, wylosowała 6 osób spośród wszystkich biorących udział w ankiecie, którym wręczyła bony do wybranego sklepu ( e-naturalne lub Zrób sobie krem) na 100, 50 lub 30zł. 
To co niesamowite, udało się Italianie wylosować mnie! Raczej nie myślałam, że uda mi się coś wygrać i całkowicie zapomniałam o tej ankiecie. Tym większe było moje zaskoczenie i radość, jak 1 kwietnia zobaczyłam  maila z informacją o wygranej.


Nie czekałam zbyt długo z realizacją bonu. Zamówiłam to, co już dawno chciałam wypróbować, ale zawsze miałam pilniejsze wydatki. Zamówienie składałam pod kątem zbliżającego się sezonu letniego.


  1. Butelki 60ml z atomizerem- przydarzą się na mgiełki :)
  2. Butelki 15ml z kroplomierzem
  3. D-pantenol 75% -wszyscy chętnie go używają, a ja jak dotąd nie miałam okazji go wypróbować.  
  4. Olej z pestek malin- ma bardzo wysoki filtr UV więc będzie idealny do kremu na dzień
  5. Ekstrakt z aloesu- miałam wszcześniej aloes z ZSK i bardzo dobrze się sprawdzał, zobaczymy czy ten też da radę.
  6. Ekstrakt z drożdży piwnych- z myślą o odżywce do włosów.
  7. Ekstrakt z zielonej herbaty- będzie doskonałym dodatkiem do toników i kremów
  8. Ekstrakt z granatu- podobnie jak drożdże, wybrałam z myślą o włosach. Liczyłam na przyjemny zapach granatu, niestety grnatem nie pachnie :(
  9.  Naturalny czynnik nawilżający- do też bardziej do włosów i toników. Wybrany bo wydaje się być wygodny w użyciu, w końcu mamy gotową mieszankę nawilżającą.
  10. Emulgator- ostatnio też kupowałam emulgator i nie, nie zużyłam jeszcze tamtego. Poprostu dobrze mieć kilka emulgatorów pod ręką, a forma płynna jest wygodniejsza w użyciu niż granule.
  11. Tlenek cynku- filtr mineralny do kremu na dzień
  12. Baza kremowa bez gliceryny- właściwie, to tylko ze względu na tą bazę wybrałam bon do e-naturalne. Nie miałam okazji wcześniej spróbować żadnej gotowej bazy, a ta jest w sam raz dla osób z cerą problematyczną.

Dziękuję Italianie za tak fajny prezent :)

Na koniec jeszcze kilka zdjęć, na których lepiej widać wszystkie moje zakupy.





Pozdrawiam,
post signature

5 komentarzy:

  1. Super zakupy :) Też planuję swoje, dzięki Tobie dowiedziałam się jak wzbogacić krem w filtr słoneczny :) Ciekawa jestem, co wykombinujesz z tych półproduktów :) Mgiełki też chcę sobie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej:) Faktycznie, zakupy dość okazałe, ale dobrze, czasami lepiej na raz kupić więcej niż później się rozdrabniać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranej ! życzę powodzenia w zabawie w małego chemika! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj kręciłam krem własnie na tej bazie, dodałam m.in. NMF, ale jeszcze na twarz nie próbowałam, choć próba na dłoni wypadła pomyślnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Spamu nie toleruję i wszystkie reklamy usuwam. A na blogi komentatorek chętnie zaglądam.