wtorek, 16 kwietnia 2013

Recenzja masła ujędrniającego Perfecta SPA

Pisałam Wam już kiedyś, że raczej nie przepadam za wszelkiego typu balsamami co ciała. Mimo wszystko kupuję, skuszona obietnicą pięknej, nawilżonej i cudownie pachnącej skóry. Nie inaczej było tym razem. Na półce w Rossmannie dostrzegłam masło… ujędrniające…kokosowe, a to było za czasów kiedy jeszcze nie czytałam składów i niewiele wiedziałam o kosmetykach naturalnych, choć oliwę z oliwek stosowałam namiętnie po kąpieli. Czasem jednak potrzebowałam czegoś więcej, wtedy zazwyczaj sięgałam po balsam.





Opis producenta i skład:





Opakowanie:
Zacznijmy od pozytywów. Opakowanie jest wygodne, plastikowe, nie ma problemów z odkręceniem nakrętki nawet tłustymi rękami. Napisy są czytelne, a naklejki się nie odklejają. Łatwo wydobyć z niego każdą ilość masła, dzięki dużemu otworowi.

Konsystencja i wygląd masła:
I tu przechodzimy do minusów. Konsystencja, zapach i kolor przypominają bardziej mało udany budyń czekoladowy niż masło. Kokosa nie czuć i nie widać w ogóle. Kolor naprawdę nie zachęca do użycia, zapach z resztą też (syntetyczny i mdły). Smarowanie się tym czymś nie należy do przyjemności.



Działanie:
Bez szału. Po pierwszym użyciu skóra faktycznie wydaje się być gładsza i lepiej nawilżona. Jednak z czasem ten efekt zanika. Pozostawia na skórze brązowo-żółtą warstwę, która ciężko się wchłania i lubi brudzić ubrania. Nie ujędrnia, słabo nawilża.


Podsumowanie:
Jeden produkt, a ja się całkowicie zraziłam do Perfecty SPA i na pewno nie kupię nic więcej z tej serii. Zapach nie zachęca, a do tego brudzi i nie spełnia obietnic producenta. Trzeba przyznać, jest tanie i wydajne, chociaż z tą wydajnością to bardziej dlatego, że nie da się dużo masła nałożyć. Ja jestem na NIE!

Do plusów zaliczę:
- Dostępność
- Cenę
- Wydajność

Minusy:
- Zapach
- Kolor
- Nie wchłania się i brudzi ubrania
- Nie ujędrnia


Miałyście kiedyś coś z tej serii? byłyście zadowolone?

Pozdrawiam,
post signature

5 komentarzy:

  1. Ja miałam peeling cukrowy do ciała z pomarańczą i wanilią z tej firmy i akurat to był strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nie było aż tyle minusów
    nie wiem jakim cudem to masełko u mnie nie zostawiało zadnych śladów a wręcz przeciwnie, pięknie podkreślało opaleniznę
    ponad to faktycznie ujędrniło mi nogi

    ja to jakaś dziwna jestem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo ja jestem dziwna ;P
      w każdym razie u mnie, masło się niesprawdziło

      Usuń
  3. U mnie też to masło strasznie długo się wchłaniało i brudziło ubrania ;/ Niby dobrze nawilżało skórę, ale nie mam cierpliwości, by czekać 30 minut aż kosmetyk się wchłonie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam do niego cierpliwości :( Niestety nie mam też pomysłu jak wykorzystać to masło, w domu nikt nie chce go używać, więc pewnie skończy się na tym, że wyląduje w koszu.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Spamu nie toleruję i wszystkie reklamy usuwam. A na blogi komentatorek chętnie zaglądam.