sobota, 9 marca 2013

TAG: po raz drugi Liebster Blog Award

Już po raz trzeci zostałam otagowana i po raz drugi w tej samej zabawie Liebster Blog Award. Za wyróżnienie dziękuję Sylwi C.

Oto pytania Sylwii:


1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
W chwili obecnej obronić magistra i znaleźć pracę.
2. Książka czy film?
Najpierw film potem książka. Lubię czytać książki, ale jeśli została zekranizowana, pierwsze- obejrzę film, później sięgnę po książkę.
3. Co chciałabyś zmienić na świecie?
Odległości, żeby przemieszczenie się np. z Krakowa do Bangkoku zajmowało 10 min i nie kosztowało fortuny, lub okryłabym teleportację.
4. Masz kosmetyk bez którego nie możesz żyć? :)
Chyba nie. Chociaż może krem do rąk, zawsze mam go ze sobą, a brak możliwości nakremowania rąk doprowadza mnie do szału.
5. Jak długo trwa Twoja pielęgnacja?
Od zawsze staram się o siebie dbać. Ale taka świadoma pielęgnacja zaczęła się od natrafienienia na blog Anwen, jakiś rok temu.
6. Jaka była najpiękniejsza chwila w Twoim życiu?
Było tego trochę, ale choć zastanawiam się nad tym cały dzień nie mogę wyróżnić żadnej jako tej NAJ-
7. Tęsknisz za czymś lub kimś?
Nie zdarza mi się tęsknić za czymkolwiek.
8. Czym się interesujesz?
Oprócz tego co opisuję na blogu, uwielbiam rozwiązywać krzyżówki, biegać, oglądać seriale. To co studiuję też mnie interesuje więc mogłabym dopisać ceramika, materiały ogniotrwałe itp, itd.
9. Jakiej obcej kuchni chciałabyś spróbować? (np. włoską, francuską itp.)
Japońskiej, nigdy nie próbowałam, wszyscy się zachwycają,
10. Czy na wiosnę zmieniasz coś w sobie? (np. nowa fryzura)
Nowa dieta ;-) a tak na serio to może nie od razu nowa dieta, ale na wiosnę przychodzi zastrzyk energii i zaczynam zwracać większą uwagę na swoje ciało.
11. Piosenka, która utkwiła Ci w głowie, to...
Jest wiele takich, ostania jaka chodziła za mną i chodziła, i od której się uwolnić nie mogłam to:

Ponieważ już brałam udział w zabawie, nie będę wymyślała nowych pytań. Jeśli jest ktoś, kto chciałby odpowiedzieć na moje pytania, zapraszam do zabawy :-) a pytania możecie znaleźć TU.

Pozdrawiam, 
Marigold

5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam wszystkie piosenki Florence and The Machine ;)
    Ja też lubię oglądać seriale, a jakie oglądasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo by wymieniać :) how i met your mother, Kości, Dexter, Gra o Tron, Mentalista, Chirurdzy, Grimm, Prawo Agaty, Lekarze, New Girl, etc etc. Chociaż przez ostatnie miesiące narobiłam sobie zaległości serialowych i w paru nie jestem na bieżąco.

      Usuń
  2. Punkt 3 rzeczywiście wprowadziłby rewolucję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I knоw this if οff topіc but I'm looking into starting my own blog and was wondering what all is needed to get setup? I'm
    aѕsumіng having a blog like youгs would
    cost a pretty pеnny? I'm not very internet savvy so I'm not 100% sure.
    Any suggestіοnѕ or advісе would bе greatly
    appreсiated. Many thanκs

    Feel free to viѕit mу web blog: Full Article

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Spamu nie toleruję i wszystkie reklamy usuwam. A na blogi komentatorek chętnie zaglądam.